Post by fititesgiga on Feb 5, 2022 14:34:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr. Meat: Horror Escape Room ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr. Meat: Horror Escape Room IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Mr. Meat: Horror Escape Room 2022 version ▞▞▞
Mr Meat: Horror Escape Room ஆர்கேட் efz
Lily Diary : Dress Up Game કેઝ્યુઅલ ufv
Wow spillet hans er så interessant at jeg kan fullføre grisejenteredning på alle nivåer og arrestere herr kjøtt eller redde jenta 2
Jeg liker spillet veldig godt, men jeg betalte for den betalte versjonen uten annonser og jeg må fortsatt forholde meg til annonser, hva handler dette om?? Redigert for å legge til, jeg har nå å gjøre med en annonse som dukker opp mens du spiller, vil ikke lastes inn og får meg til å lukke spillet og starte på nytt.. med den betalte versjonen -_-
Mr. Meat: Horror Escape Room Arcade lgp
Spillet er bra, men gjør det bare litt vanskeligere. Det er greit. Godt jobbet Keplerians. Gledelig Halloween!
Virkelig gutter? Vi må se en annonse for å laste ammunisjon på nytt?.. og også hver gang det er et øyeblikk/scene så kommer annonsen opp.. avinstallert.
Veldig fint spill, men mr. KJØTT ikke la være i fred.
Virkelig bra spill har spilt det mye innimellom, tilleggene fryser og ville ikke la meg høre pistolen min, men bortsett fra det var det flott, takk for timevis med moro
Dette spillet er fantastisk, men annonsene er sååå irriterende, det er derfor jeg ga det tre stjerner ⭐
Først trodde jeg det var bra, men rommene er annerledes på telefonen min sammenlignet med telefonen til vennen min, den hadde ikke rom for offeret, så jeg kan ikke bruke den runde og røde nøkkelen, vær så snill å fikse dette, jeg vil virkelig spille det så vær så snill å fikse det så snart som mulig
Jeg elsker dette spillet, men det blir repeterende fordi de 3 oppdragene (Cure pig girl, Rescue scientist girl, Arrest Mr Meat) er korte og i utgangspunktet like (som alltid), men minst gjenstander gyter på forskjellige steder (jeg vet at alle gjenstander spawn) steder).
Jeg setter 2 fordi det er et flott spill, men det lar meg ikke komme grundig gjennom den blå døren på gårdsområdet der jeg fant dirlen, den vil ikke slippe meg ned der så
Jeg sier bare at når jeg prøver å komme inn i laboratoriet, feiler døren og jeg må starte på nytt
Dårlig spill, grafikken er veldig dårlig. Jeg tror du bør jobbe mer med hendene når vi holder en gjenstand som hånden holder som en statue, så denne typen vanlige ting er feil, men jeg ga dette spillet 1 stjerne, bra spill, men trenger bedre forbedring
Hvorfor én runde for hagle bare én kule og for hvert skudd må spilleren se en annonse for å laste inn ett skudd for én annonse som kan du oppgradere klippene til hagle, slik at den kan bære flere runder og bare 3 liv og spilleren gjenopprettes i nærheten av den soniske grisen grisen er så rask og umulig å unnslippe den
Dette spillet fungerte på telefonen. Jeg var spent på å spille det da det ble ferdig nedlastet da jeg prøvde å spille det starter ikke. Jeg vil gjerne om spillet kunne på hvilken som helst telefon
Dette er en god hame, men ingen arbeid offline er et veldig dårlig spill gjennom tidene, ikke dawnload dette spillet bye
Søppel når jeg har hagla bruker jeg den for å komme inn, så ser jeg en annonse for å få en ny kule og skyter mr. kjøtt går på menyen og så fortsetter spillet og jeg blir drept den første natten
Mr. Meat: Horror Escape Room Arcade lgp
Hvis du liker annonser noen gang 2 sekunder er det flott!. Avinstallert.
Dette er så bra at jeg elsker det, men jeg setter pris på om det var et annet oppdrag. Jeg fullførte det første oppdraget jeg var så avhengig av det..
Jeg kan ikke spille spillet Annonsene sparker meg bare ut av spillet, så jeg kan ikke spille
Itna bakwas spill duniya me kisi ne nahi banan hoga jajtakyskyskkssksakyskys første gang jeg spiller gratis for en mening med å produsere en god morgen for å lage papirpistol og et par til av det samme for bryllupet vårt på fredag for arrangementet på fredag for resten vil kjøre tilbake til jobb for bryllupet vårt 1. og 1. september, da brukeren ikke kommer tilbake før etter dato og dato er en klok dato for å komme tilbake på jobb på fredag for neste uke, og derfor bruker jeg også det samme nummer som jeg
Hei keplerians Jeg elsker virkelig dette spillet, det er det beste for meg. Jeg så en annen kommentar du burde få politibilen til å blinke rødt og blått lys på politibilen og også sette noen sirener til. og også jeg lurte på om du kan legge inn noen flere detaljer og grafikk. Det er noen feil. og også hvis du kan sette en taser-pistol i spillet.
Jeg elsker dette spillet, det underholder meg, det er min favoritt skrekkspill!❤️ Jeg skulle ønske dere ville lage flere oppdateringer om kapitlene!!!!❤️🤩
Veldig bra spill fordi jeg fikk en hagle i dette spillet, men jeg gir bare 3 stjerner og grafikken er veldig bra og fortsett med det
Jeg hater dette spillet 😡😡😡👎💢 fordi den dumme grisejenta fortsetter å flykte når jeg leder henne, så blir det for mange annonser og det er ikke bra for barn 🧒 fordi det er et voldsspill, og kan du være så snill å fikse dette problemet, og jeg sletter spillet beklager bryet
Det er et flott spill jeg elsker det. Kan du legge til en ny vei til andre etasje slik at Mr meat ikke kan følge med. Og flere kuler til hagla. Hva synes du om denne ideen?
Dette er veldig, veldig dårlig spill, jeg installerte det mer enn 2-3 ganger. 50% vil bli installert, og etter en tid vil det komme som "venter" og starte igjen fra først på grunn av dette problemet mine 500 MB var bortkastet, så vær så snill å fikse dette problemet
Det var et bra spill, men et stort trøbbel i det hvis vi døde den første dagen uten å ta grønn nøkkel, vil vi ikke kunne rømme fra rommet, og vi må starte spillet fra å starte, så vær så snill å gjøre en vei for det og jeg vil gi 5 stjerner
Dette spillet er ødelagt og så mange annonser etter 1 annonse andre annonse er veldig dårlig
Forbedre grafikken i spillet. Det er problemet.
Moro og moro og moro moro
Det skal ikke være noen oppdatering, den gamle versjonen er enkel
Dette spillet er mitt favoritt-skrekkspill, og takk for at du holder dataene/wifi avslått, og du kan legge til litt ting til mr. Kjøtt takk farvel. Jeg glemte at jeg er en inuk.
Dette spillet er det beste gjennom tidene. Jeg vant i enkel modus og spøkelsesmodus 😀 og jeg har mange søsken og de elsker dette spillet like godt som meg. Ha det gøy og vær trygg
Det er et skrekkspill. Jeg ble redd da Mr. Meat tok meg. Men jeg likte å spille dette skrekkspillet.
Jeg vil gjerne ha spillet, men det faktum at det ikke er noen øvingsmodus eller noen spøkelsesmodus, det gjør spillet litt rart
For mange annonser
Jeg liker dette spillet, men litt?Men jeg liker ikke at kontrollen sitter fast? Jeg bare holdt på et par minutter og jeg ble bare fast? men kontrollen er ikke bra...men jeg støtter deg i spillet...takk
Jeg rangerer det i 3/5 fordi det er flott, men vær så snill å legg til en spøkelsesmodus fordi det er så vanskelig å spille
Ikke verdt spilletid, annonsene er for lange og for hyppige, du spiller veldig lite tid sammenlignet med det du ser på
Måtte gi den en stjerne for å kommentere. Dette spillet kunne vært morsomt hvis det ikke var for alle annonsene...Jeg tror det er en annonse hvert 5. sekund.
Jeg likte faktisk dette spillet, men: Hvorfor kan du ikke bruke pistolkolben til å knuse vinduet og redde kulen for ham. Utenom det. Jeg liker dette spillet
Dette spillet er fint, og jeg og vennene mine pleide å spille dette mye. Det eneste er at når du vil spille i spøkelsesmodus dukker det opp annonser nå og da...men siden dette er et offline-spill, kan jeg spille dette spillet når jeg er utenfor internett og ingen annonser dukker opp. Men nå blir det bare litt kjedelig siden jeg har spilt dette spillet mye.....men likevel er det et ganske bra spill
Jeg forstår at utviklere trenger annonser for å lage gratis spill, men herregud, jeg tror jeg brukte mer tid på å se annonser enn å spille spillet.