Post by cforankitoten on Mar 14, 2022 21:36:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ TrackMan Golf ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TrackMan Golf IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsat pengar hacka ▞▞▞
▞▞▞ TrackMan Golf 2022 version ▞▞▞
Appen kraschade hela tiden på området. Killen bredvid mig sa att hans kraschade också på sin android, men inte hans iphone. Måste vara ett android-problem
Håller på att klippa ut och återställa. Väldigt frustrerande. Inte en enda statistik registrerad
Det gick inte att registrera profilen - sekretessmeddelande syns inte så kan inte läsa och förstå. Samsung note 9
Appen stängs om du klickar på mig
Verkar Android-versionen stöds inte. Enda Apple OS
TrackMan Golf スポーツ npo
Bra app, men hur kommer det sig att den inte är kompatibel med min Samsung Galaxy S6 Lite surfplatta?
Du kan inte ta bort bilder så om jag försöker hitta mitt avstånd och ta ett skott snedvrider det alla resultat, du kan inte ta bort aktiva. Jag fick ett telefonsamtal halvvägs genom en aktivitet och det tappade alla mina resultat. Skulle vara trevligt att ha ett kilalternativ där du kan välja din gunga. Sammantaget är det ganska värdelöst
Trevlig
Fungerar bra. Jag var orolig när jag läste recensionerna här att det här skulle vara slöseri med tid på min android men jag har inte haft några problem med det alls. Det tog några sekunder att känna igen min plats och när jag väl valt min vik var jag redo att åka. Min enda feedback skulle vara att för målträningsspelet (Bullseye) ska användaren uppmanas att välja ett mål först innan han slår bollen. Som det är kommer du att få poäng för att vara nära vilket mål som helst - så mina skaft fick 1000 poäng av en slump!
anvery *friendly* personer inte alls
Verkligen ett slöseri med tid. Hur många gånger jag än har försökt logga in, det fungerar bara inte. Fixa detta tack.
Jättebra när jag är på avståndet, visar mina bilder etc men därifrån ingen data. VARFÖR ? Kom igen, jag förstår varför det är gratis. Uppdatering 14/6/21 Används några gånger nu och det verkar vara OK saknar fortfarande 1 uppsättning data men jag ska leva med det. Är det ett genomsnittligt avstånd för alla besök i "området" eller bara för det besöket?
Lätt nog att använda men saknar data för mig. Jag gillar att se data utlagda för bollhastighet, bana etc men verkar vara ett väldigt enkelt vänster, höger långt, kort alternativ i appen. Logga in på trackmangolf och bara ett slag är där vilket inte är till någon nytta för mig. Datan fanns tillgänglig på skärmen vid intervallet så jag kanske bara fotograferar därifrån om jag använder sortimentet igen.
Fungerar inte med vår trackman efter att iPaden very *friendly* personat. Värdelös.
Körde iväg för att gå till en av dessa banor. Jag tror att markeringen av bollar var cirka 3 gånger priset av mitt normala sortiment, vilket är närmare mig. Men appen såg cool ut och ville testa den. Kom till sortimentet, betalade £7 för 40 bollar, gick till min bukt, appen kunde inte anvery *friendly* persona. Jag tror att intervallen förlorar mer än Trackman så extra tummen ner, eftersom jag, och jag antar att många andra inte kommer tillbaka av rädsla för att betala för en tjänst som inte levereras.
Jag kan aldrig få det att fungera blir aldrig uppkopplat
Kraschar kontinuerligt på Oxygen 11.2 Kommer inte att skanna QR-kod, play on range visar bara att app kraschar hela tiden
Appen är bra när den fungerar men den är riktigt buggig. Det tar ofta ett par gånger för att få igång det eftersom det kraschar vid start. Jag får slumpmässiga inloggningsproblem. Topplistorna laddas ofta inte. Några av mina sessioner har gått förlorade. Snabbinloggningsfunktionen fungerar bara 50 % av tiden.Hemskt gränssnitt, text som överlagras där det inte borde vara. Hoppas det förbättras eftersom mitt lokala sortiment just har installerat TrackMan.
Kommer inte ens att anvery *friendly* persona, värdelöst
Bra!
Solitaire Card Games, Classic Carte ukv
Tekniken är fantastisk, appen blåser. Kraschar ofta och jag kan inte se min skotthistorik. Verkar vara några enkla justeringar och det kan vara bra.
android telefon och fungerar inte på Carls golf...på sistone läser den första skottet sen fryser den...eller så anvery *friendly* personer den inte alls....så mellan Carls golf eller den här appen blåser det och fungerar inte det är min erfarenhet flera gånger på min s8-telefon...jag har provat allt och till och med killarna som jobbar där säger trackman inget annat än problem
Fungerar inte spelet på räckvidd för OnePlus-telefoner?
Bra app med massor av användbar information, men för mig kraschar den för alltid. Kan inte hålla appen öppen tillräckligt länge för att titta på information. Också skulle kunna göra med bara en lång köra spel snarare än hit det som skulle vara bättre. Hoppas appen förbättras snart. Måste kanske bara använda toptracer
Långsam
Jag slår ner den här recensionen ett snäpp av några anledningar. Först och främst verkar det vara lite fläckigt med att spåra varje boll. Jag slog 102 bollar igår och det spelade bara in 62 av dessa skott. Det fanns perioder där det inte skulle spåra 4 -6 bollar i rad. Trackman-rapporteringen är också en besvikelse. När du är på banan kommer den visuellt att visa din bolls flygbana på kartan och ge dig en nästan omedelbar avläsning av var den landade. Men efteråt, när du tittar på rapporten, finns det ingen karta, inget visuellt att titta på, ingenting. Det är bara en graf över siffrorna för varje skott. Det är ganska halt. Det är svårt att lätt få fram användbar information. Även efter det finns det i princip inga alternativ med data. Du kan dela det, men du kan inte enkelt exportera det för att lägga det i excel och titta på det. Deras dynamiska rapportsak tillåter dig inte att sortera efter kolumn. Till exempel skulle jag vilja se bilder i ordning från längst till kortast. Det finns inget sätt att göra detta i appen eller på deras webbportal. Om du vill göra något annat än att titta på data är det bäst att kopiera och klistra in i excel eller något. En besvikelse. Exporterbar data till CSV eller Excel skulle vara bra.
Förfärlig
Jättebra app
TrackMan Golf Спорт twae
Den här appen kraschar vid varje användning. På Carl's Golfland-platsen i MI visas inte bilden av räckvidden eller bollflykten. Bolldata var bra för järn och wedgar efter fem försök att sätta upp skottspåraren. Verkar inte heller ha en funktion där du kan granska din räckviddssession efter att du lämnat anläggningen. Varje gång jag försöker se mina tidigare bilder i min profilsammanfattning kraschar appen. Sammantaget kan appen vara fantastisk och gillade den verkligen när jag fick #s från mina bilder, men konstant kraschar och brist på smidig navigering gör det mycket svårt att ge den något bättre än 2 🌟 s
Appen i sig är fantastisk när du använder den vid intervallet. Den spårade alla mina bollar och användargränssnittet är smidigt och intuitivt. Problemet är att jag inte kan skapa ett konto på min Android-enhet och det verkar som om andra användare har haft det här problemet ett tag. En besvikelse.
Den anvery *friendly* personer varje gång på Carl's i Bloomfield, MI. Jag har en GS10 och inga problem. Slå på wifi-platstjänster så går det bra. Förmågan att se min bana och bära är FANTASTISK. Alla andra funktioner i appen är klumpiga och värdelösa, men de förtjänar inte betyget 2,8. Det här är söt teknik.
Massor av buggar, krascher, inloggningsproblem, förlorade rapporter, etc.
Går det inte att anvery *friendly* persona till en fristående TM3?
Utmärkt när det fungerar,...vilket inte är så konsekvent. Bra på räckvidden, men data försvinner vid överföring till mobil. Ibland kommer det att öppna "aktiviteter" direkt; andra gånger blir jag trött på att försöka öppna den. Det står "laddar" men gör det bara inte. Top Tracer verkar inte ha dessa "glitches", och för att vara ärlig är den här appen ingenstans lika bra som Top Tracer
Den här appen är 5/5 när den fungerar. Problemet är att det inte fungerar fler gånger än vad det gör. För det mesta slår jag bollar, det tar bara ett eller två skott per hink. Det är i princip oanvändbart. Jag förstår inte hur det kan vara så här illa.
Kan inte logga in. Kan logga in på trackman-webbplatsen men inte range-appen. Fortsätt att få ett fel. Det går inte att spara någon data from.the range som ett resultat. Sedan problemet har appen äntligen uppdaterats och åtkomst fått. Använder nu ett bra sätt att analysera data 👍
Ganska cool app att använda när du besöker en serie med en TrackMan-installation. Det finns ett träningsläge som låter dig gruppera skott efter klubb. Välj mål för att få information om hur långt ifrån dina skott är och mer. Spelen är också roliga, med capture the flag är min favorit eftersom den är mer konkurrenskraftig än de andra. Allt som allt en fantastisk upplevelse.
Kan vara lysande. Behöver möjlighet att återställa avståndsmedelvärden i MyBag i en brådskande nästa version. Ännu bättre att kunna välja vilka skott som bidrar genom MyActivity eller kunna ha flera väskor, dvs jag har ett vinterset med strykjärn och ett sommarset. Speciellt nu har kostnaden för en korg med bollar fördubblats på grund av införandet av denna förmåga.
Begränsad funktionalitet. Jag har använt Trackman på min golfklubb. På min PC laddar jag ner mina filer men jag kan inte se Trajectory så jag fick rådet att ladda ner den här appen. Gissa vad jag fortfarande inte kan se bana vilket är en besvikelse. Den här appen erbjuder begränsad funktionalitet så inte mycket användning om du inte äger en dator
Fungerar inte. Säger att QR-koden vid viken inte stämmer och om du vill välja din driving range manuellt så fungerar det inte heller, till och med går så långt att krascha min telefons Inställningar-app av någon anledning.