Post by eserokarli on Mar 15, 2022 15:44:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Words Crush: Word Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Words Crush: Word Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Words Crush: Word Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Aldri kjedelig. Bra spill. Korte videoer gjør det mer som et spill og ikke som de du prøver å tjene penger på. Vel brukt tid til å trene sinnet ditt
Det virker ikke nok.. For kort 🤣 Jeg fullførte alle nivåene og ser frem til flere😀
Morsomme spill, men annonsene lukkes ikke, og jeg må fortsette å starte appen på nytt
Veldig gøy, men jeg har gått tom for nivåer å spille. Det står at det kommer flere snart, men ingen oppdatering siden mars og det er nå juli...
Jeg har fullført alle nivåer. Hyggelige spill, men det var ikke mange nivåer å følge. Vennligst legg til flere nivåer takk
Elsker virkelig dette spillet. Venter bare på de nye nivåene.
Jeg liker variasjonen. Annonsene er korte.
Avinstallerer. Selv om det er en god idé, er det mange partiske spørsmål som tvinger spilleren til å bruke hint.
Words Crush: Word Puzzle Game Tìm ô chữ lvu
Vanskelig og utfordrende!
Morsomt spill, men noen ganger annonser etter hver runde. Virkelig irriterende.
Elsker variasjonen av gåter. Noen ord er feilstavet, dvs. ukjent = ukjent, øredobber = øredobber
Words Crush: Word Puzzle Game Словесные игры smyr
Ingen nye nivåoppdateringer på veldig, veldig lang tid. Nå dukker det tilfeldig opp noen daglige oppgaver på arabisk, så de er ubrukelige for alle oss som snakker engelsk. 22/2/22: Nok et daglig puslespill som ikke kan fullføres på grunn av en feil. Hvorfor??
Det er et interessant spill. Jeg setter pris på de forskjellige ordrelaterte utfordringene som gjør at spillet føles friskt, slik at du ikke blir lei av å spille det.
Wow, jeg er så glad at jeg endelig fant dette spillet et ordsøk med ekte variasjon. Jeg er offisielt avhengig! Du burde prøve det.
Pedagogisk
Flott app, ikke god funksjonalitet. Ordsøk-delen feiler og det valgte ordet registreres ikke, og du fortsetter å fremheve det om og om igjen uten hell. Til very *friendly* persont bruker du alle myntene dine for å komme videre.
Words Crush: Word Puzzle Game Игре са речима mzf
Jeg liker variasjonen i ordspilling, men skulle ønske jeg hadde muligheten til å fjerne annonsene, de er irriterende til det punktet jeg er fristet til å avinstallere.
Words Crush: Word Puzzle Game Jeux littéraires nfj
Quizene gjentok seg stadig når du er over nivå 455. Flott spill skjønt.
Kan jeg ikke være sikker, jeg tenker som ord, ordforelskelse 😳. Wow fantastisk 😍👏❤ prøver å lære ord å bedre. Flott 👍fantastisk 👌.
Morsomt og variert. Men jeg liker ikke stereotypene i spillets bilder av yrker. Sykepleiere er kvinner, leger og brannmenn er menn, for eksempel. Kom igjen, det er ikke 1950-tallet lenger! ... Senere... Nå har vi ordene postbud og postbud i samme puslespill med selvfølgelig et mannsbilde.
Jeg betalte for å fjerne annonsene, men jeg ser annonser hvert annet nivå
Spillet lar meg ikke markere det siste ordet for å gå videre til neste nivå. Jeg liker spillet veldig godt, men kan ikke gå lenger
Jeg elsker dette spillet, men dessverre fullførte jeg alle nivåene og venter fortsatt på at et nytt skal legges til. 4 stjerner fordi daglig puslespill fra i dag ikke kan løses.
Liker det så langt😁
Det er brukt for mange nedsettende uttrykk. Det er kanskje bare et spill, men det er skremmende og ærlig talt umodent.
Jeg elsket å spille dette spillet, men det er ingen nye nivåer
Jeg liker de forskjellige spillene, og jeg kunne til og med takle de tilsynelatende endeløse reklamene (hvorfor er det ingen funksjon for å betale for å fjerne annonser?). Det jeg ikke takler er at til tross for at jeg har slått av lyder i innstillingene, HVER GANG det dukker opp en annonse, blir jeg sprengt av lyd fra den, som overstyrer hvilken lydbok/podcast jeg hører på på tiden! Jeg blir stadig mer irritert over dette, og med mindre det er ordnet i løpet av noen dager, skal jeg avinstallere! Hvis sortert, vil stjerner gå opp.
Elsker spillet, hater alle annonsene.
Morsomme forskjellige spill interessant og gjør at jeg har det gøy
Jeg elsker spillet, men jeg har fullført alle nivåene jeg kan gjøre og har ventet på flere en stund.
Moro og dreper tid veldig fort!!
Nyter virkelig denne. Rediger: Svart skjerm når du åpner appen. Begynte å skje i dag
Det er et bra spill
Dumt og har annonser som er suggestive...ikke min kopp te.
Elsker å spille forskjellige spill i runder. Avslappende, men utfordrende
Det er gøy... ingen feil. Anbefale
Jeg synes det er et flott spill, jeg liker endring av spill, det gjør det morsommere.
Words Crush: Word Puzzle Game Žodžių sho
Nonograms CrossMe פאזל rzt